kontoar-knjigovodstvene-usluge-logotip-2
Računovodstveni program

Synesis

Već dugi niz godina naše društvo “Kontoar” d.o.o. je zastupnik društva “Pupilla” d.o.o. iz Zagreba te distributer njihovog programa SYNESIS.

Synesis

Već dugi niz godina naše društvo “Kontoar” d.o.o. je zastupnik društva “Pupilla” d.o.o. iz Zagreba te distributer njihovog programa SYNESIS.

Ukoliko ste zainteresirani za Synesis, slobodno nas kontaktirajte kako bi vam ponudili više informacija te ponudu za integriranje programa u vaše poslovanje.

Snaga i jednostavnost

Program Synesis dizajniran je tako da ispunjava potrebe za jednostavnošću koja je neophodna kod manjih poduzetnika, ali da se može koristiti i u većim tvrtkama u kojima istovremeno radi veći broj korisnika.
Bez obzira da li program koristi samo jedna osoba ili nekoliko desetaka njih, dokumenti se automatski objedinjuju u jedinstveni sustav poduzeća čiji su podaci dostupni u svakom trenutku. Npr. obveza za PDV vidljiva je u PDV obrascu odmah po izdavanju računa.

U program SYNESIS ugrađeno je preko 300 dokumenata i 500 izvještaja koji pokrivaju sve potrebe za potpunom i detaljnom informacijom.

Svi izvještaji mogu se dobiti i na ekranu, prilikom čega je moguć uvid i u pojedine dokumente od kojih se sastoji neki iznos na izvještaju.

Podaci se mogu ispisivati na bilo kojem formatu papira, bilo kojom veličinom, bojom i vrstom slova, na svaki dokument može se upisati dodatni tekst slobodnog formata, tablice se mogu iscrtavati s linijama ili bez njih, u različitim bojama itd…

Na sve dokumente može se postaviti i vlastito zaglavlje s logom poduzeća i time dodati osobnu prepoznatljivost dokumentima.

Sve ovo odvija se vrlo jednostavno jer je sučelje vrlo intuitivno, većina operacija može se obavljati i bez upotrebe miša, a za 99% svih funkcija koriste se svega 2 ekrana!

Modularnost

Kako bismo svakome omogućili da konfigurira strukturu programa prema svim potrebama, program Synesis smo podijelili na pojedine module. Moduli su, osim pojedinih izuzetaka, potpuno nezavisni jedni od drugih, i mogu se međusobno kombinirati u bilo kojoj kombinaciji.

Prilikom prve kupovine programa, nije nužno odmah kupiti sve module, jer se oni mogu uvijek dodavati, prema potrebi.

Ovo su moduli koji su dostupni za kupnju:

Autoservis, Autoservis II, Blagajna, Članarine i naknade, Dividende i udjeli, Financijsko, Fiskalizacija, Honorari, INO trgovina, Intrastat, Inventar, Kadrovi, Kamate, Knjiga gostiju, Knjiga poslovnih udjela, Komercijalisti, Komisija, Locco vožnja, Maloprodaja II, Materijalno, Montaža, Obrt, Odluke i zapisnici, Osnovni podaci, PDV, Plaća, Platni promet, Povratna naknada, Prodaja, Profitni centri, Proizvodnja, Proizvodnja II, Proračun I, Proračun II, Putni troškovi, Recepcija, Restoran, Rezervacije, Robno, Servis, SynesisPOS, Tržišta, Upravljanje zalihama, Završni račun

Bez ograničenja

Kod rada u Synesisu niste ni na koji način ograničeni.

Možete otvoriti i voditi neograničen broj knjiga (poduzeća) – vrlo pogodno za knjigovodstvene servise
Količina podataka koju možete unijeti je neograničena.

Program možete instalirati na neograničen broj računala u poduzeću – nema nadoplata za svako računalo
Nove poslovne godine otvarate sami, bez dodatnih plaćanja

Besplatna podrška

Pupilla d.o.o. ne naplaćuje održavanje programa. Podrška korisnicima je besplatna a organizirana je putem telefona ili e-mailom od ponedjeljka do petka od 8-16 sati.

U slučaju zakonskih promjena Pupilla d.o.o. osigurava nove verzije modula, a korisnici pri tome plaćaju zamjensku cijenu koja obično iznosi od 244 do 366 kuna po modulu koji se mijenja.

Zahvaljujući pouzdanosti i jednostavnosti programa, ovakav način rada uspješno primjenjujemo već više od 10 godina.

Automatsko knjiženje

Automatsko ažuriranje financijskog knjigovodstva

Automatsko ažuriranje robno-materijalnog knjigovodstva

Automatsko ažuriranje knjige izlaznih računa

Automatska izrada trgovačke knjige

Potpuna povezanost svih upisanih podataka u jedinstvenu cjelinu

Automatsko knjiženje omogućuje da se većina dokumenata potpuno automatski obrađuje i uključuje u poslovne knjige bez potrebe za dodatnim ručnim knjiženjem. Knjiženje se provodi na temelju konta koje korisnik sam upisuje u parametre dokumenta. Na ovaj način korisnik ima potpunu kontrolu nad procesom knjiženja, iako se ono odvija potpuno automatski.

Export u Excel

Svi izvještaji mogu se spremiti u Excel tablice

Ako među 550 gotovih izvještaja nema onog koji bi vama najbolje odgovarao, Synesis nudi mogućnost da bilo koji postojeći izvještaj snimite u Excel tablicu, a zatim u Excelu napravite vlastiti izvještaj, točno prema vašoj potrebi

U Excel tablici dobiti ćete sirove podatke na osnovu kojih se pojedini izvještaj stvara, tako da su mogućnosti u Excelu neograničene

E-mail

Sve dokumente i izvještaje iz programa možete odmah poslati svojim partnerima e-mailom.

Bilo koji dokument ili izvještaj moguće je prilikom prikaza na ekranu klikom na gumb poslati e-mailom ili ga spremiti u standardnom PDF (Adobe Acrobat) formatu

Tako npr. umjesto da ponudu šaljete faxom ili standardnom poštom, možete ju poslati e-mailom.

Korisna mogućnost za knjigovodstvene servise je slanje različitih obrazaca komitentima koji ga onda samo isprintaju (npr. PDV, ID obrazac, itd.) .

Program će sam kreirati e-mail poruku sa vašim podacima i na nju dodati željeni dokument/izvještaj i proslijediti ga vašem mail programu (Outlook Express, Outlook, Eudora, itd.

Synesis u bazi podataka o partnerima sadrži i e-mail adresu partnera.

Ukoliko neki dokument (npr. ponuda) glasi na odabranog partnera, program će automatski ponuditi njegovu e-mail adresu kad odaberete slanje dokumenta e-mailom.

Etikete i naljepnice

Odštampajte naljepnice s adresama svojih kupaca ili bar-code šiframa vaših proizvoda.

Tako je npr. moguće odštampati naljepnice za robu koja je došla po nekoj primki i to točno potreban broj naljepnica za svaki artikal koji se na odabranoj primci nalazi

Naljepnice se mogu koristiti i za ispis carinskih deklaracija, naljepnica za police s robom. itd.

Naljepnice mogu biti bilo koje dimenzije i rasporeda, a u programu se već nalaze gotovi formati za većinu Zweckform naljepnica.

Fotografije artikala

Pošaljite svojim kupcima ponudu s fotografijom i opisom proizvoda

Odštampajte kompletan katalog roba i usluga s fotografijama artikala i logotipom svoje tvrtke

Synesis u bazi podataka o artiklima sadrži i prostor za spremanje slika.

Slike se mogu pogledati na ekranu, ali i odštampati, bilo kao popratni materijal originalnom dokumentu (npr. kao prilog ponudi) ili kao samostalni katalog artikala.

Katalog se može odštampati u tri veličine (1, 4 ili 7 proizvoda na jednoj stranici kataloga).

Osim slika, katalog sadrži i naziv i šifru proizvoda, njegovu cijenu, dimenzije, težinu, naziv proizvođača, te prostor za dodatni opis.

Grafikoni

Synesis sve izvještaje može prikazati i u obliku grafikona

Moguće je odabrati želite li linijski grafikon, grafikon u obliku stupaca ili torte, a možete odrediti želite 2-dimenzionalni ili 3-dimenzionalni izgled

Bilo koji podatak može se staviti na X os, a za Y os moguće je odabrati do 5 serija brojeva kojima je moguće odrediti boju.

Pripremljeni grafikon moguće je isprintati, ali i spremiti kao sliku koju kasnije možete koristiti u nekoj prezentaciji i sl.

Razmjena podataka

Synesis omogućuje razmjenu podataka između dva programa Synesis.

Ako vaše poduzeće ima vanjskog knjigovođu, Synesis omogućuje da dokumente koji se unose kod vas (primke, računi, …) pošaljete u knjigovodstvo, tako da nema dvostrukog unosa podataka.

Ako imate izdvojenu jedinicu ili dućan, također je moguće podesiti da se podaci koji se unose kod njih pošalju vama tako da u centrali imate podatke o kompletnom poslovanju.

Moguće je točno definirati koje dokumente želite poslati s jednog mjesta, tj. koje dokumente želite učitati na drugom.

Podaci se mogu snimiti na bilo koji uređaj na koji možete snimati (disketa, ZIP drive, USB memorije), a mogu se poslati i e-mailom.

Ova mogućnost vam može dosta povećati ažurnost i brzinu rada.

Npr. poduzeće koje vodi robno knjigovodstvo kod sebe (primke, otpremnice), može jednom mjesečno e-mailom poslati svoje podatke knjigovođi, a on nakon učitavanja tih podataka napravi PDV obrazac i također ga vrati e-mailom.

Standardna i profesionalna verzija

Program Synesis dolazi u dvije verzije: standardnoj i profesionalnoj. Ove dvije verzije razlikuju se po tome što u profesionalnoj verziji programa postoji kontrola pristupa korisnika podacima u programu, što je posebno korisno prilikom rada više korisnika u mreži.

S profesionalnom verzijom moguće je, npr. onemogućiti skladištara da ima pristup podacima o plaćama i financijskom knjigovodstvu.

Standardna verzija programa nema kontrole pristupa, i ukoliko se program koristi na više računala u mreži, svi korisnici imaju pristup do svih podataka.

Engleski jezik

Synesis osim hrvatskog jezika govori i engleski.

Cijeli program moguće je jednostavno prebaciti na engleski jezik i tada se svi dokumenti i izvještaji, a i sve ostalo u programu (osim hrvatskih obrazaca) prikazuju na engleskom jeziku.

Ova mogućnost posebno je korisna poduzećima sa stranom upravom ili radnicima, ali i svima onima koji ponekad moraju dokumente i izvještaje pripremati na engleskom jeziku.

Ažuriranje programa putem web stranica

S novom verzijom programa Synesis, ažuriranje postaje puno jednostavnije. Dovoljno je s naših stranica skinuti posljednju verziju programa i instalirati je na računalo.

Detaljnije o programu SYNESIS pronađite na stranicama tvrtke Pupilla d.o.o. www.pupilla.hr

Odgovorit ćemo Vam čim budemo u prilici

Javite nam se

Pošaljite nam upit i odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.

Od dogovora do realizacije

Javite nam se nekim od kanala komunikacije, nakon čega možemo zakazati savjetovanje, te naposlijetku potpisati ugovor o suradnji.

Konzultacije

Savjetovanje od Mirele Relković, knjigovodstvenog stručnjaka sa dugogodišnjim iskustvom.

Potpis ugovora

Sa svim klijentima obavezno potpisujemo ugovor o obavljanju usluga.

Realizacija

Prepustite nama brigu o računovodstvu, a vi se fokusirajte na svoje poslovanje.

Preporuke

Iskustva zadovoljnih klijenata

Svaka preporuka koju dobijemo potvrda je kvalitete naših usluga i predanosti našem poslu. Istu razinu zalaganja ćemo pružiti i Vama.

Najbolja odluka koju smo donijeli za naše poslovanje! Mirela nam je osigurala ne samo stručno vođenje financija, već i pouzdanog partnera koji brine o našem uspjehu. Preporučujemo Kontoar svima koji žele miran san i uspješno poslovanje.

Luka Božić Projektant

Sada se osjećamo sigurnije i samouvjerenije u naše financijske odluke, znajući da imamo pouzdanog partnera na kojeg možemo računati. Toplo preporučujemo Kontoar svima koji traže stručno i personalizirano računovodstveno rješenje.

Petra Lončar Fizioterapeut

Njihovo dubinsko poznavanje propisa i pažljiv pristup osigurava da naše poslovanje uvijek bude u skladu sa zakonima. S njima uz sebe, osjećamo se sigurno i spremno za sve izazove koje nam zakonodavstvo može postaviti, znajući da imamo stručnjake na svojoj strani.

Andrej Matijašević Inženjer

Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi poboljšala korisničko iskustvo. Nastavkom uporabe stranice prihvaćate uvjete korištenja. više

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close